Braşovenii de la Allview au început anul lansând o nouă tabletă, AX 1 Shine. Tableta este una de 7 inci care vine cu 3G şi cu GPS, firma spunând că este un produs potrivit chiar şi pentru şoferi sau departamente de vânzări de la diferite companii.
Ecranul este un IPS-LCD, iar procesorul este un dual core ARM Cortex A9. Tableta are mai multe aplicaţii interesante preinstalate, printre care Bitdefender, Office Suite, dar şi GPS.
Bateria dispozitivului are 4.500 de miliamperi şi, potrivit comunicatului oficial al companiei braşovene, asigură o autonomie de cinci ore de folosire continuă a tabletei.
Preţul unui asemenea dispozitiv este de 880 de lei.
2013 după un 2012 românesc
Allview AX1 Shine este prima tabletă românească venită anul acesta, în timp ce alţii lansează în Las Vegas la CES 2013.
În 2012, Evolio, Allview, E-Boda şi Infotouch s-au aventurat şi au arătat tot ce pot, lansând o gamă largă de produse.
Cel mai elocvent exemplu este cel al braşovenilor de la Visual Fan, producătorul brandului Allview. Compania are o strategie de marketing cel puţin bizară: a început anul cu smartphone P2 AllDro şi a ajuns până astăzi la P6, deci a trecut prin patru generaţii în mai puţin de 12 luni. De exemplu, penultimul smartphone, P5, a fost lansat cu o lună jumătate înainte de apariţia lui P6 Stony, acum două zile.
Strategia a avut succes, potrivit reprezentanţilor companiei. Ei cu comandat din China un anumit număr de aparate şi le-au preluat în centrul de cercetare şi design. În momentul când au fost pregătiţi au lansat noul model, fără să mai aştepte componente mai noi şi mai performante, pregătind terenul pentru o generaţie nouă.
La o numărătoare simplă, Allview a lansat în 2012 şapte telefoane, 14 tablete şi un gadget numit All TV, care transformă un televizor normal într-unul inteligent. În momentul de faţă, ei au aj