Apple şi LinkedIn sunt doar două dintre companiile a căror popularitate a crescut pe parcursul anului trecut în rândul utilizatorilor site-urilor de socializare, în timp ce unii dintre producătorii de autoturisme, precum Mitsubishi sau Fiat, şi-au pierdut în aceeaşi perioadă de timp din influenţa pe care au o aveau pe platforme ca Facebook sau Twitter, informează Business Insider, citând rezultatele unui top realizat de Dachis Group.
Agenţia Dachis Group monitorizează, în timp real, activitatea a 30.000 de branduri pe platforme precum YouTube, Facebook, Twitter şi Renren.
Pentru a observa companiile a căror popularitate a scăzut sau a crescut în rândul internauţilor pe parcursul anului trecut, reprezentanţii agenţiei au evaluat activitatea pe platformele de socializare ale fiecărui brand în primele trei luni ale lui 2012 şi au comparat apoi rezultatele cu cele înregistrate în ultimele trei luni ale aceluiaşi an.
Iată, mai jos, topul brandurilor a căror popularitate a crescut şi a scăzut, pe parcursul anului trecut, în rândul utilizatorilor site-urilor precum Facebook, Twitter sau YouTube.
Topul brandurilor a căror popularitate a crescut în social media pe parcursul anului 2012
1. Apple: + 57%
FOTO:Spencer Platt/Mediafax Foto/AFP
2. LinkedIn: + 47%
FOTO: Mandel Ngan/Mediafax Foto/AFP
3. JetBlue: + 40%
FOTO: Mario Tama/Mediafax Foto/AFP
4. Adidas: + 35%
Cei de la Adidas au reuşit să obţină, pe parcursul anului 2012, 34 de milioane de noi fani pe platformele de socializare.
FOTO: Mario Tama/Mediafax Foto/AFP
5. Starbucks: + 26%
Circa 19 milioane de persoane au devenit fani ai brandului Starbucks pe site-urile de socializare pe parcursul anului trecut.
FOTO: Justin Sullivan/Mediafax Foto/AFP
Topul brand-urilor a căror popularitate a sc