Ultima variantă a SUV-ului mediu al celor de la Mitsubishi vine în două variante de motorizare cu aceeaşi putere: pe benzină, de 2.0 litri, şi un diesel DI-D 2.2 litri, ambele oferind 150 de cai-putere
Japonezii de la Mitsubishi au prezentat în martie, la Geneva, noul model al lui Outlander, iar între timp acesta a ajuns şi în România. Vorbim de o nouă versiune a modelului care a fost fabricat pe aceeaşi platformă de Citroen (C-Crosser) şi Peugeot (4007), totul bazându-se, desigur, pe originalul scos de compania niponă.
De data aceasta, schimbarea pe care o face Outlander este ceva mai consistentă. Faţă de predecesorul său, acesta a primit mai multe modificări la capitolul designului, vizibile încă din primul moment. Renunţând la ideea dezvoltării unor maşini diferite din punct de vedere al aspectului în funcţie de pieţele pe care acestea urmau să fie comercializate, Mitsubishi i-a imprimat acum lui Outlander un caracter unic. S-a renunţat la grila masivă care era emblema întregii game, mergându-se pe un aspect parcă ceva mai futurist, cu linii multe şi mărunte în faţă, dar uşor inadecvat pentru o maşină care trebuie să se descurce cu brio şi în off-road. De fapt, maşina nu arată rău, ba din contră, doar că şi-a pierdut ceva din personalitatea mărcii. În mod sigur este mai elegantă, dar lipseşte senzaţia de robusteţe pe care o emana modelul anterior, graţie liniilor mai ferme.
Dacş designul până la urmă este o chestiune de gust, lucrurile sunt mai clare la ceea ce presupune în rest noul Outlander. Maşina este o reuşită, atât datorită motorizărilor de sub capotă, cât şi comportamentului de pe şosea şi celui demonstrate atunci când este scoasă de pe asfalt. Existent la vânzare în două variante de motorizare cu aceeaşi valoare de putere, modelul testat a fost dotat cu dieselul DI-D 2.2 litri şi 150 de cai-putere, care, cel mai probabil,