Sorina Placinta, actionar al producatorului de textile Sorste si fost ministru al tineretului si sportului din partea PDL, spune ca pretul de productie al unei bluze se stabileste in functie de numarul de minute necesare productiei.
"Pretul difera in functie de numarul de minunte necesare realizarii fiecarui produs. O bluza realizata pentru Gucci are nevoie de un numar mai mare de minute decat cea produsa pentru un retailer de masa."
Atat retailerii mass-market, precum Zara si H&M, care produc un numar foarte mare de produse din fiecare model, cat si cei de lux, care merg pe serii limitate, realizeaza produsele la un pret mult mai mic decat cel de vanzare.
In cazul unui retailer de lux, pretul creste insa pana la cateva sute sau chiar mii de euro deoarece costului de productie i se adauga printre altele costul de transport, cel de amenajare al magazinului si costul de pregatire al personalului specializat.
Cititi articolul integral pe zfcorporate.ro
Foto: ravefabricare.com Tag-uri: bluza, Gucci, Zara, pret
Sorina Placinta, actionar al producatorului de textile Sorste si fost ministru al tineretului si sportului din partea PDL, spune ca pretul de productie al unei bluze se stabileste in functie de numarul de minute necesare productiei.
"Pretul difera in functie de numarul de minunte necesare realizarii fiecarui produs. O bluza realizata pentru Gucci are nevoie de un numar mai mare de minute decat cea produsa pentru un retailer de masa."
Atat retailerii mass-market, precum Zara si H&M, care produc un numar foarte mare de produse din fiecare model, cat si cei de lux, care merg pe serii limitate, realizeaza produsele la un pret mult mai mic decat cel de vanzare.
In cazul unui retailer de lux, pretul creste insa pana la cateva sute sau chiar mii de euro deoarece costului de productie i se adauga printre altele c