Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând de luni, 14 ianuarie, cu titlul "Economia hipsterilor" - analiza unui fenomen social şi cultural, este dedicat hipsterilor şi potenţialului lor creativ şi economic.
"Sunt tineri, mereu contra curentului, se preocupă de artă, muzică indie, film şi cauze nobile, sunt interesaţi de ecologie, nu-şi fac prea multe planuri şi nu respectă nicio regulă. Se ţin departe de actualitate şi de tiparele impuse de societate, iar lumea îi percepe drept ciudaţi. Nu recunosc despre ei înşişi că sunt hipsteri, dar trăsăturile pe care le au în comun definesc o minoritate tot mai vizibilă pe străzile din oraşele României. Deşi înseamnă mai puţin de jumătate de miliard de euro în economie, cam cât piaţa clinicilor şi spitalelor private, comunitatea hipsterilor merită atenţie, tocmai pentru că nu o caută", scrie Business Magazin.
Materialul este o analiză a acestui fenomen, cu puncte de vedere din partea lui Victor Stroe - Planning Director în cadrul Leo Burnett, Bogdan Ioniţă - Strategic Planner în cadrul agenţiei de publicitate Draftfcb, Radu Florescu - CEO al Saatchi&Saatchi România, Iuliana Stan - Directorul General al Human Synergistics România şi Ştefan Chiriţescu - Head of Strategy în cadrul Graffiti BBDO.
În noul număr al revistei, disponiblă doar în reţelele Inmedio şi Relay, cititorii vor afla şi ce s-a întâmplat cu interesul jucătorilor români pentru pieţele externe şi cum a evoluat rulajul cumulat al SSIF Broker şi BT Securities, singurii brokeri din România care tranzacţionează direct la Bursa din Viena, ce anume a decis Comitetul Basel pentru Supraveghere Bancară să acorde băncilor, ce schimbări au avut loc la conducerea Microsoft România, în ce va investi în acest an compania Orange România peste 100 milioane de euro şi ce se întâmplă cu piaţa de trai