Criza economica din ultimii ani a trasformat barterele dintr-un trend de nisa intr-un fenomen social in Germania, unde schimbul sau utilizarea in comun a masinilor, bicicletelor sau chiar a hainelor se desfasoara in cadrul unor evenimente speciale.
Antreprenorii germani organizeaza evenimente in cadrul carora se desfasoara astfel de activitati, noteaza Der Spiegel.
Participantii, care platesc o taxa de intrare, aduc din dulapurile proprii hainele, gentile sau pantofii pe care nu ii mai folosesc, in schimbul carora primesc monede simbolice.
Obiectele eligibile sunt selectate de un juriu, dupa care sunt sortate de catre o persoana cu experienta in retail intr-un spatiu similar unui magazin si pot fi cumparate cu monedele primite.
Noul trend este primit cu interes in special de tanara generatie din Germania.
Revista "Times" a declarat aceasta noua foma de consum una dintre cele mai tari zece idei care vor schimba lumea.
Criza economica din ultimii ani a trasformat barterele dintr-un trend de nisa intr-un fenomen social in Germania, unde schimbul sau utilizarea in comun a masinilor, bicicletelor sau chiar a hainelor se desfasoara in cadrul unor evenimente speciale.
Antreprenorii germani organizeaza evenimente in cadrul carora se desfasoara astfel de activitati, noteaza Der Spiegel.
Participantii, care platesc o taxa de intrare, aduc din dulapurile proprii hainele, gentile sau pantofii pe care nu ii mai folosesc, in schimbul carora primesc monede simbolice.
Obiectele eligibile sunt selectate de un juriu, dupa care sunt sortate de catre o persoana cu experienta in retail intr-un spatiu similar unui magazin si pot fi cumparate cu monedele primite.
Noul trend este primit cu interes in special de tanara generatie din Germania.
Revista "Time