Chevrolet a dorit să aducă o schimbare radicală noii generaţii de Covette, a şaptea, care se va numi Stingray, în amintirea unei legende. Noul Chevrolet Covette probabil va atrage un public numeros din rândul tinerilor, celor atraşi mai de grabă de bolizii cu aspect european, fani Ferrari sau chiar Nissan GT-R. Dar cum rămâne cu tradiţia, cu legendarul Corvette?
Era timpul pentru o schimbare la Corvette dar poate nu pentru una atât de radicală. Astăzi va fi lansat pentru presă şi oficialităţi în cadrul salonului auto de la Detroit noua generaţie a legendarului musclecar american. Stingray a mai denumit două generaţii de Corvette între anii 1963-1967 şi 1969-1976, însă noua generaţie pare să se rupă de legenda americană şi să se îndrepte mai de grabă către un fel de maşină "cu de toate". Primele imagini au apărut pe internet după ce, după lungi aşteptări, a fost ridicată cortina de pe noul model în cadrul unui eveniment exclusivist.
Ceea ce atrage în primul rând este aspectul de supercar european brodat cu câteva elemente tradiţionale, americane. Totuşi spatele maşinii, cu toate că păstrează aspectul mai agresiv, tipic pentru Corvette, a împrumutat stopurile de la Chevrolet Camaro, altă legendă de supercar american, comercializat de aceeaşi companie. Din lateral maşina aduce mai de grabă cu un Ferrari decât cu ceea ce a însemnat până acum Corvette. Pe de altă parte poziţionarea gurilor de evacuare, acum toate patru fiind alăturate, pare mai inspirată decât la vechea generaţie.
Cu toate că s-a îndepărtat de look-ul american, Corvette-ul a căpătat mai multă agresivitate, mai ales datorită muchiilor ascuţite. Rămâne de văzut însă dacă mişcarea celor de la Chevrolet va duce la un succes comercial şi dacă acest compromis a meritat. Deja pe internet au început să apară voci pro, ale celor mai tineri, şi contra, ale fanilor vechi, mai în vârstă, ai mărcii