Cel mai renumit model sport al Americii a primit cu ocazia Salonului Auto de la Detroit cea de-a şaptea generaţie, botezată Corvette Stingray.
Aşteptarea a luat sfârşit pentru fanii automobilelor sport de peste Ocean. Chevrolet a prezentat de curând noua generaţie Corvette şi mai mult de-atât, i-a oferit acesteia sufixul Stingray, ca un omagiu adus modelului din 1967.
Fără îndoială, unul din atuurile noului Corvette este aspectul exterior, acolo unde Chevrolet a lucrat intens pe toată durata dezvoltării modelului. Pentru a readuce modelul pe prima treaptă în inimile fanilor, americanii au operat câteva modificări serioase la nivelul design-ului. Astfel, Corvette Stingray a renunţat la stopurile rotunde şi a adoptat un stil mult mai incisiv, definit de linii drepte şi unghiuri ascuţite, reuşind în acest fel să se situeze la polul opus faţă de principalul său rival din Statele Unite : Dodge Viper.
Formele noului Corvette amintesc vag de Nissan GT-R sau Ferrari 599, din acest punct de vedere fiind clară intenţia americanilor de a-şi adjudeca un procent mai mare din piaţa europeană în defavoarea modelelor domestice.
Interiorul noii generaţii îmbină materiale de o calitate superioară generaţiei precedente cu o arhitectură orientată spre şofer, acesta fiind principalul beneficiar al habitaclului proiectat în Detroit. Digitalul a devenit foarte autoritar odată cu noul interior, întrucât Corvette beneficiază acum de afisaj digital personalizabil pentru cadranele de bord şi sistem multimedia cu display tactil de 8 inci.
Acum urmează partea cea mai importantă a unui Corvette: motorul. Constructorul din Detroit nu se dezminte şi oferă momentan o singură opţiune, un V8 de 6.2 litri, "small block" fiind termenul de alint primit peste Ocean, ce dezvoltă 450 CP şi 610 Nm. Datorită acestor valori, acest propulsor va intra în istorie ca fiind cel