Producătorul de băuturi răcoritoare Coca-Cola a lansat, luni, pentru prima dată la televiziunile din SUA, un spot publicitar care abordează obezitatea, relatează BBC News.
Reclama de două minute evidenţiază palmaresul companiei în producerea de băuturi cu un nivel scăzut de calorii şi le reaminteşte consumatorilor că toate alimentele conţin calorii.
Spotul vine în urma presiunilor tot mai mari asupra industriei de băuturi răcoritoare. Primăria oraşului New York se pregăteşte să interzică vânzarea de băuturi cu un conţinut mare de zahăr în restaurante, cinematografe şi stadioane.
Coca-Cola a precizat că reclama nu a fost făcută ca răspuns la criticile aduse industriei băuturilor răcoritoare, ci este un efort de sporire a nivelului de conştientizare.
Nu este pentru prima dată când gigantul cu sediul în Atlanta se foloseşte de reclame pentru a aborda această chestiune, dar este o premieră pentru televiziune.
"Există un important schimb de opinii despre obezitate, iar noi vrem să luăm parte la aceste schimb de opinii", a declarat, citat de AP, Stuart Kronauge, director general al Coca-Cola pentru America de Nord.
În spotul publicitar, o voce de femeie spune cum Coca-Cola oferă dimensiuni mai mici, lucrează la dezvoltarea unor îndulcitori cu un gust mai bun şi cu un nivel scăzut de calorii şi a oferit voluntar în şcoli băuturi cu puţine calorii.
"Toate caloriile contează, indiferent de unde vin", se mai spune în spot. "Dacă mănânci şi bei mai multe calorii decât consumi, vei lua în greutate", adaugă textul reclamei.
Compania va lansa în a doua parte a acestei săptămâni un alt spot despre arderea caloriilor.
Totuşi, Mike Jacobson, director executiv al Centrului pentru Ştiinţă în Interes Public, a spus că dacă grupul este cu adevărat serios în a combate obezitatea, atunci ar t