Consilierii judeţeni s-au întrunit ieri în şedinţă extraordinară pentru a aproba Programul de transport persoane prin servicii regulate în trafic judeţean pentru perioada 2013 – 2019. Consilierii judeţeni au mai discutat pe marginea acestui program în cadrul unei alte şedinţe extraordinare, care a avut loc vinerea trecută, însă, în urma unor sesizări şi propuneri de modificare, au amânat luarea unei decizii. În şedinţa de ieri, consilierii judeţeni au aprobat programul de transport persoane în judeţ, care cuprinde 85 de trasee, numărul mijloacelor de transport de pe fiecare rută şi orarul acestora.
Patru amendamente la program
Singurul punct al ordinii de zi a şedinţei extraordinare de ieri a fost cel privind aprobarea Programului de transport persoane prin servicii regulate în trafic judeţean pentru perioada 2013 – 2019. Faţă de proiectul de hotărâre iniţial, Comisia pentru realizarea lucrărilor publice a propus patru amendamente. Primul prevedea ca traseul Satu Mare – Stâna să deservească şi localitatea Bolda. Al doilea amendament prevedea introducerea unei singure maşini, cu minim 10 locuri pentru călători, pe traseul Satu Mare- Ciuperceni- Agriş. Al treilea amendament prevedea ca traseul Turulung- Turulung Vii- Satu Mare să pornească din Gherţa Mică, iar al patrulea amendament ca Dorolţul să fie introdus ca staţie intermediară pe traseul Satu Mare- Dara.
Vicepreşedintele Mircea Govor, arătând că acest program este deosebit de important pentru locuitorii judeţului, a solicitat respingerea celui de-al treila amendament. “Introducerea traseului Gherţa Mică – Turulung Vii – Satu Mare nu este oportună, întrucât localitatea Gherţa Mică este deservită spre Satu Mare de doi operatori de transport, iar local spre Turţ şi respectiv Negreşti Oaş de alţi doi operatori de transport. Din cauza acestor suprapuneri, vom avea din nou scandaluri între o