Starbucks a introdus recent in cafenelele din SUA si Canada paharele reciclabile, fapt care i-a adus un val urias de publicitate pozitiva. Lucrurile s-au resimtit imediat: vanzarile companiei au crescut simtitor. Revista americana Forbes scrie ca avantajele companiei nu se vor opri insa aici.
In afara de castigarea increderii clientilor preocupati de protectia mediului, programul initiat de cel mai mare lant de cafenele din lume ofera companiei si o serie de oportunitati ce vor impulsiona vanzarile.
In primul rand, banii din vanzarea paharelor. Pentru fiecare pahar Starbucks plateste 1 dolar. Clientii care pierd recipientele folosite, le pierd, le rup, le distrug ori uita sa le mai aduca inapoi, vor trebui sa scoata din buzunar aceasta suma.
Reprezentantii Starbucks au identificat deopotriva nevoia de a avea un numar mai mic de furnizori si de angajati pentru ridicarea gunoiului. In loc sa le ofere clientilor pahare gratuite, de unica folosinta, lantul american a ales sa le vanda acestora recipiente semipermanente, lucru care se traduce prin mai putin gunoi, deci o posibila ieftinire a costurilor provenite din aceasta directie.
Integral pe incont.ro
Foto: examiner.com Tag-uri: Starbucks, pahar, reciclare
Starbucks a introdus recent in cafenelele din SUA si Canada paharele reciclabile, fapt care i-a adus un val urias de publicitate pozitiva. Lucrurile s-au resimtit imediat: vanzarile companiei au crescut simtitor. Revista americana Forbes scrie ca avantajele companiei nu se vor opri insa aici.
In afara de castigarea increderii clientilor preocupati de protectia mediului, programul initiat de cel mai mare lant de cafenele din lume ofera companiei si o serie de oportunitati ce vor impulsiona vanzarile.
In primul rand, banii din vanzarea paharelor. Pentru fiecare pahar Starbucks plateste 1 dolar. Clientii care pierd