Pentru soţiile de astăzi care au fost mirese, numele brandului spaniol răsună imediat, fiind liderul companiilor producătoare de rochii de mireasă în toată lumea de jumătate de deceniu.
Fondată în Barcelona anilor ’20 sub numele El Suizo, casa de modă Pronovias a început ca un magazin de dantelării şi mătăsuri pentru mirese. A devenit un imperiu în industria nunţilor, fiind reprezentantul de seamă în domeniul rochiilor de mireasă, cu ajutorul serviciului personalizat pe care îl oferă în magazinele sale din toată lumea. De altfel, afacerea de familie pornită la începutul secolului trecut a devenit treptat şi sigur sinonim cu unul dintre cele mai frumoase evenimente din viaţa unui cuplu.
Primul salon din Spania pentru mirese
În 1964, Pronovias a început să vândă rochii de mireasă realizate la comandă. În acelaşi an, brandul a prezentat prima colecţie prêt-à-porter de rochii de mireasă din lume, ridicând numele companiei la rang internaţional.
În 1968 a devenit primul salon pentru mirese din Spania.Viitoarele soţii veneau cu o idee în minte şi după discuţii cu specialiştii magazinului plecau acasă cu rochia de mireasă realizată exclusiv pentru ele, precum şi toate accesoriile necesare.
În următorul deceniu, Pronovias s-a extins de-a lungul Spaniei cu mai mult de 80 de magazine, pentru ca mai apoi să înceapă construirea unei reţele de magazine în toată Europa. Piaţa americană şi asiatică a fost „invadată“ în anii ’90, fiind o altă culme atinsă de către afacerea spaniolă.
(Colecţie de rochii de mireasă realizată de Elie Saab pentru Pronovias FOTO Reuters)
Savoir faire-ul este rezultatul muncii de aproape 100 de ani al familiei spaniole care s-a specializat în mulţumirea celor mai dificile persoane: miresele. Şi cu toate că nişa companiei mizează strict pe ziua nunţii, Pronovias a avut o prezenţă consecventă în cadrul evenim