AUDIENȚE. A doua sâmbătă cu noul sezon Dallas nu a mai avut performanțele de la debutul noii serii pe Antena 1. Sâmbătă seara, Specialistul, un film cu Sylvester Stallone difuzat de Pro TV, a avut o audiență de două ori mai mare decât serialul cu JR Ewing, Bobby și Sue Ellen.
Dallas a avut performanțe la jumătate față săptămâna trecută, când a fost lider de audiență.
Cifrele, în continuare:
LA NIVEL URBAN. La Dallas s-au uitat, sâmbătă seara, în fiecare minut, 618.000 de telespectatori din orașe. Pe Pro TV, la Specialistul, erau 1,2 milioane de telespectatori.
LA NIVEL NAȚIONAL. Aproape 2,5 milioane de români urmăreau, în fiecare minut, filmul cu Stallone de pe Pro TV. La Antena 1, care difuza Dallas, se uitau aproape 1,3 milioane de telespectatori din întreaga țară.
SEGMENTUL COMERCIAL. Din publicul Dallas, 296.000 de telespectatori pe minut aveau între 18 și 49 de ani (5,4 rating pe segment). Specialistul Stallone era urmărit de 691.000 de persoane din targetul comercial (12,5 rating).
Audiențele posturilor TV sâmbătă, 19 ianuarie, pe intervalul serialului Dallas:
Episodul-pilot al serialului Dallas, difuzat la Antena 1 pe 12 ianuarie, a atras audiențe de 2,3 milioane de telespectatori, în fiecare minut, la nivel național, dintre care aproape 1,2 milioane din orașe, după cum paginademedia.ro a anunțat AICI.
Antena 1 a ocupat primul loc în audiențe, atât la nivel urban, cât și național, pe segmentul serialului american.
Citește și:
AUDIENȚE. A doua sâmbătă cu noul sezon Dallas nu a mai avut performanțele de la debutul noii serii pe Antena 1. Sâmbătă seara, Specialistul, un film cu Sylvester Stallone difuzat de Pro TV, a avut o audiență de două ori mai mare decât serialul cu JR Ewing, Bobby și Sue Ellen.
Dallas a avut performanțe la jumătate față săptămâna trecută, când a fost lider de audiență.