Noua versiune de top a hatchback-ului de clasă mică produs la Mioveni este cea mai arătoasă Dacie fabricată până în prezent. Ţinta vânzărilor rămâne Europa de Vest, mult mai aplecată pe acest segment
La patru ani de la prima sa înfăţişare, Sandero Stepway a primit în toamnă o nouă generaţie. De fapt, modelul de bază a ajuns la maturitate, în timp ce Stepway este vesiunea sa de top, deoarece vorbim despre nivelul maxim de echipare al lui Sandero, dar care vine cu propria personalitate la nivelul designului.
Trebuie spus din capul locului că lucrurile stau excelent din punct de vedere estetic. Dincolo de subiectivismul fiecăruia şi de prejudecăţi, adevărul este unul singur. Stepway este cel mai reuşit model care a ieşit vreodată pe poarta uzinei de la Mioveni. Dacă asta este greu de contestat, o discuţie se poate isca pe marginea influenţei care a stat la baza conceperii sale. Dacă tot vorbeam de subiectivism mai sus, personal am avut din primul moment senzaţia că maşina este mai apropiată de şcoala germană din domeniu decât de modelele Renault. Seamănă izbitor cu Volkswagen Polo, mai ales din spate, dar şi la nivelul grilei frontale. Ca să nu mai vorbim de faptul că nuanţa de culoare Bleu D'Azurite, altfel de mare efect, are un corespondent perfect identic pe gama mai multor modelele compacte de la Volkswagen.
Comparat cu Sandero clasic, Stepway are o parte frontală proprie. Bara din faţă este altfel desenată, iar cea din spate a primit ornamente negre. Proiectoarele de ceaţă sunt scoase în evidenţă , pasajele roţilor sunt lărgite şi echipate cu margini negre, în timp ce pragurile laterale sunt corect supradimensionate. Nu în ultimul rând, barele de pavilion longitudinale contribuie la reuşita designului.
La interior, maşina este prietenoasă. Faţă de Sandero clasic, Stepway este şi aici personalizat. Maşina vine din start cu