„Un moment, vă rugăm. Un reprezentant va prelua în scurt timp apelul dumneavoastră“, este mesajul transmis de reprezentanţii companiilor de telefonie mobilă şi nu numai, atunci când apelăm la serviciile cu clienţii. Potrivit unui studiu, oamenii îşi pierd 43 de zile din viaţă aşteptând să li se răspundă la solicitările telefonice.
Sondajul, realizat de colectorul de date Research Now şi comandat de compania americană TalkTo, a arătat că oamenii detestă să apeleze la serviciile marilor corporaţii din cauza sistemului deficitar cu care se confruntă. Solicitanţii sunt obligaţi să aştepte între zece şi douăzeci de minute pentru ca apelul lor să fie recepţionat.
Dintr-un eşantion de 500 de persoane, Research Now a stabilit că 58% din participanţi sunt conştienţi de această realitatea, în timp ce 48% au catalogat apelurile către marile corporaţii drept inutile şi lipsite de sens.
„Această cercetare arată cât de proaste, din punct de vedere calitativ, sunt serviciile puse la dispoziţia clientului“, a declarat Stuart Levinson, directorul executiv al companiei TalkTo.
Potrivit unui comunicat de presă american, Levinson se foloseşte de rezultatele acestui sondaj pentru a promova noua aplicaţie de mesagerie, produs furnizat de TalkTo.
„Orice persoană care se confruntă cu acest tip de problemă va înţelege importanţa şi beneficiile propuse de metoda lui Stuart Levinson“, explică jurnalistul Ron Dicker pentru publicaţia americană „The Huffington Post“.
Dicker povesteşte cum, de exemplu, apelul în aşteptare a devenit un „stil de viaţă“ pentru un australian care a sunat la compania aeriană Qantas, dorind să confirme un zbor. Andrew Kahn susţine că a aşteptat 15 ore şi 40 de minute înainte de a închide. „Mi-a ajuns“, a declarat Kahn jurnaliştilor, cu fermitate.
„Data viitoare când sunteţi nevoiţi să apelaţi la serviciile marilor companii, asi