Deşi titlul e cu muuuuulte subînţelesuri, nu e ceea ce pare. Vă asigur! E vorba despre o reclamă TV foarte fantezistă şi îndrăzneaţă care pur şi simplu mi-a rămas întipărită în minte. E din categoria spoturilor video care ajung virale pe net, care trebuie să le vezi cel puţin o dată şi pe care să le recomanzi prietenilor de multe-multe ori…
Şi acum mă întreb cum cei de la Toyota au scos-o în capăt cu PETA şi drepturile animalelor, dar atâta timp cât „niciun animal nu a avut de suferit în timpul filmărilor” – e OK.
Adevărul e, că după vizionarea acestui spot, eu mi-aş cumpăra aşa pisică – curajoasă, perseverentă, consecventă, şi nu aşa maşină… Dar aşa gândesc doar eu, restul probabil şi-ar lua câte-o Toyota Corolla, doar aşa, ca să-şi facă patrupedele fericite Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
Deşi titlul e cu muuuuulte subînţelesuri, nu e ceea ce pare. Vă asigur! E vorba despre o reclamă TV foarte fantezistă şi îndrăzneaţă care pur şi simplu mi-a rămas întipărită în minte. E din categoria spoturilor video care ajung virale pe net, care trebuie să le vezi cel puţin o dată şi pe care să le recomanzi prietenilor de multe-multe ori…
Şi acum mă întreb cum cei de la Toyota au scos-o în capăt cu PETA şi drepturile animalelor, dar atâta timp cât „niciun animal nu a avut de suferit în timpul filmărilor” – e OK.
Adevărul e, că după vizionarea acestui spot, eu mi-aş cumpăra aşa pisică – curajoasă, perseverentă, consecventă, şi nu aşa maşină… Dar aşa gândesc doar eu, restul probabil şi-ar lua câte-o Toyota Corolla, doar aşa, ca să-şi facă patrupedele fericite Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter