Constanţa a fost unul dintre cele 4 oraşe ale ţării în care UNICEF a derulat Campania Prietenii UNICEF, la finele anului trecut.
Acţiunea s-a desfăşurat în intervalul 22 octombrie - 21 decembrie 2012, în parteneriat cu BRD - Groupe Société Générale, în 66 de sucursale ale băncii din Iaşi, Constanţa, Ploieşti şi Oradea.
„Scopul acestei campanii a fost de a convinge clienţii BRD - Groupe Société Générale să devină Prieteni UNICEF, adică susţinători lunari pentru copii. Peste 900 persoane au răspuns pozitiv chemării noastre, dintre care 320 numai din Constanţa. Noii Prieteni sprijină UNICEF astfel încât organizaţia să poată ajută pe termen lung copiii dezavantajaţi din România şi din întreagă lume, bazându-se pe un venit constant şi putând planifica intervenţiile mai eficient, pe perioade mai lungi de timp, cu efecte durabile şi sustenabile“, spun reprezentanţii UNICEF.
Unii dintre noii Prieteni UNICEF au auzit întâi despre această campanie de la cunoscuţi. „Am o vecină care a devenit Prieten UNICEF anul trecut. A fost foarte încântată că a fost sunată de UNICEF, că s-a ţinut legătura cu ea şi că a primit detalii despre ce s-a făcut cu banii donaţi de ea. Astfel, a înţeles că sprijinul ei a ajuns acolo unde trebuie: la copii. Din acest motiv, îmi doresc să ajut şi eu, pentru că am încredere“, a relatat un nou Prieten UNICEF.
Şi pe viitor, persoanele fizice şi juridice care au un cont curent deschis la BRD - Groupe Société Générale pot sprijini lunar copiii vulnerabili din România şi din întreaga lume cu o donaţie lunară, fără niciun comision nici pentru ei, nici pentru UNICEF şi fără să fie nevoie să meargă de fiecare dată la bancă. Ei pot deveni donatori lunari semnând o cerere de plată programată la orice sucursală BRD - Groupe Société Générale din ţară.
Ce poţi să faci ca Prieten UNICEF? Poţi ajuta un copil să meargă la şcoală, poţi hră