Volumul vânzărilor de telefoane inteligente va ajunge la un nivel record de un miliard de unităţi în 2013, publicitatea pe dispozitive mobile se va orienta pe două canale, respectiv pe tablete şi telefoane inteligente, iar peste 90% dintre parolele utilizatorilor se vor dovedi vulnerabile în faţa hackerilor în mai puţin de câteva secunde, potrivit previziunilor anuale Deloitte pentru industriile de Tehnologie, Media şi Telecomunicaţii (TMT).
'Raportul din acest an acoperă mai multe aspecte, de la poziţia încă dominantă a computerelor personale (PC), în pofida vânzărilor relativ mici faţă de dispozitivele smart, la evoluţia tehnologiei LTE (Long Term Evolution), accesul la date, telefoanele smart şi vulnerabilitatea parolelor de acces la conturile individuale', a spus Jolyon Baker, Managing Director, Global TMT Industry în cadrul Deloitte Touche Tohmatsu Limited (DTTL).
Din totalul vânzărilor de PC-uri, tablete şi telefoane estimate pentru 2013, piaţa PC-urilor va reprezenta aproape 20%. Pe de altă parte, peste 80% din traficul pe Internet va fi în continuare realizat prin intermediul calculatoarelor tradiţionale (desktop şi laptop). De asemenea, PC-urile vor atrage peste 70% din timpul total petrecut în faţa unui calculator. 'Consumatorii din România dovedesc deja de mai mulţi ani că au un apetit foarte ridicat pentru produsele şi serviciile TMT, asimilând rapid toate noile tehnologii şi beneficiile pe care acestea le oferă. Rezultatul este că ori de câte ori discutăm de tendinţe locale, majoritatea se regăsesc în raportul TMT global. Experţii anunţă dezvoltarea continuă a lumii digitale, în contextul în care vânzările de telefoane smart şi tablete cresc constant, iar convergenţa este cuvântul cheie pentru operatorii media şi de telecomunicaţii', a declarat Ahmed Hassan, managing partner Deloitte România şi liderul echipei specializate în cele