Duminica noaptea va avea loc a 47-a finala Super Bowl in care se vor intalni San Francisco 49ers (campioana Conferintei NFC) si Baltimore Ravens (campioana Conferintei AFC). Cel mai mare eveniment sportiv din SUA se va desfasura pe arena de 80 000 de locuri, Mercedes-Benz Superdome din New Orleans.
Ca in fiecare an drepturile de televizare ale Super Bowl-ului sunt detinute de o singura televiziune CBS din S.U.A. Transmisia finalei a devenit faimoasa datorita celor mai mari cote de audienta si a celor mai scumpe preturi la spoturi publicitare.
In acest an, marea sarbatoare a fotbalului american stabileste un nou record in materie de difuzare a anunturilor. Un spot de 30 de secunde de publicitate va costa exorbitanta suma de 3,8 milioane de dolari. In 2012 pentru acelasi interval de timp s-a platit 3,5 milioane de dolari.
Cele mai mari companii din lume sunt prezente pentru a-si expune reclama, iar pretul din acest an nu a mai fost atins niciodata. Finala Super Bowl este considerat ca o gala Oscar in publicitate, unde creatorii spoturilor dau tot ce este mai bun posibil.
Duminica noaptea va avea loc a 47-a finala Super Bowl in care se vor intalni San Francisco 49ers (campioana Conferintei NFC) si Baltimore Ravens (campioana Conferintei AFC). Cel mai mare eveniment sportiv din SUA se va desfasura pe arena de 80 000 de locuri, Mercedes-Benz Superdome din New Orleans.
Ca in fiecare an drepturile de televizare ale Super Bowl-ului sunt detinute de o singura televiziune CBS din S.U.A. Transmisia finalei a devenit faimoasa datorita celor mai mari cote de audienta si a celor mai scumpe preturi la spoturi publicitare.
In acest an, marea sarbatoare a fotbalului american stabileste un nou record in materie de difuzare a anunturilor. Un spot de 30 de secunde de publicitate va costa exorbitanta suma de 3,