Volkswagen intentioneaza sa produca primul sau model low-cost in China, atacand un segment care si-a dovedit potentialul datorita masinilor Dacia si care este testat in prezent si de Nissan cu modelul Datsun.
Peste 3 milioane masini cu preturi accesibile sunt vandute anual pe piata chineza, unde exista cea mai mare cerere pentru astfel de produse, iar Volkswagen ar putea intra pe acest segment in colaborare cu unul dintre cei doi parteneri chinezi ai sai daca proiectul va fi aprobat, potrivit sefului departamentului pentru dezvoltare, Ulrich Hackenberg, noteaza Reuters.
Pretul masinilor ar putea fi cuprins intre 5.000 de euro si 10.000 de euro. Cel mai ieftin model produs de Volkswagen este Up!, care costa 9.850 de euro si este vandut doar in Europa si Japonia.
Declaratii cu privire la lansarea unei masini low-cost au fost facute si de Martin Winterkorn, presedintele executiv al grupului german, cu ocazia Salonului Auto de la Detroit din aceasta luna, care a anuntat ca o decizie finala va fi luata in cursul acestui an.
Volkswagen intentioneaza sa produca primul sau model low-cost in China, atacand un segment care si-a dovedit potentialul datorita masinilor Dacia si care este testat in prezent si de Nissan cu modelul Datsun.
Peste 3 milioane masini cu preturi accesibile sunt vandute anual pe piata chineza, unde exista cea mai mare cerere pentru astfel de produse, iar Volkswagen ar putea intra pe acest segment in colaborare cu unul dintre cei doi parteneri chinezi ai sai daca proiectul va fi aprobat, potrivit sefului departamentului pentru dezvoltare, Ulrich Hackenberg, noteaza Reuters.
Pretul masinilor ar putea fi cuprins intre 5.000 de euro si 10.000 de euro. Cel mai ieftin model produs de Volkswagen este Up!, care costa 9.850 de euro si este vandut doar in Europa si Japonia.
De