Imobiliare.ro, principalul site imobiliar din România, lansează SpaţiiComerciale.ro, proiect online destinat exclusiv segmentului comercial. Noua platformă, pentru care au fost necesare mai bine de 6 luni de dezvoltare, urmăreşte să devină un hub informaţional în materie de spaţii de birouri, retail, hale logistice şi industriale, terenuri, dar şi de alte proprietăţi cu potenţial investiţional. Cu aproximativ 9.500 de proprietăţi din 437 de localităţi în momentul lansării, SpaţiiComerciale.ro este deja cel mai mare proiect online dedicat segmentului comercial. În primul an, este urmărită recuperarea investiţiei estimată la 100.000 de euro şi atragerea unui număr cât mai mare de anunţuri. Dezvoltatorii proiectului şi-au propus să atragă venituri cumulate de 1 milion de euro şi peste 30.000 de anunţuri până la finalul lui 2015. ”Nevoia de a separa conţinutul rezidenţial de cel comercial şi lansarea proiectului SpatiiComerciale.ro s-au desprins în urma unei serii de cercetări calitative de tip focus-grup, organizate în 2012, cu potenţiali chiriaşi, consultanţi, mici şi mari proprietari, dezvoltatori de spaţii de birouri şi parcuri de retail, reprezentanţi ai unor companii multinaţionale, ai mediului antreprenorial sau ai unor IMM-uri locale. Prin noua platformă, Imobiliare.ro vrea să faciliteze comunicarea, uneori obstrucţionată din cauza gradului ridicat de fragmentare, dintre acel segment al cererii reprezentată de IMM-uri şi firme antreprenoriale şi oferta existentă pe piaţa locală a proprietăţilor comerciale”, subliniază Adrian Erimescu, directorul general al Imobiliare.ro.
Un hub informaţional accesibil online, adresat IMM-urilor locale şi mediului antreprenorial
”Pornim cu 9.500 de spaţii comerciale din 437 de localităţi, ceea ce înseamnă că deja am reuşit să reunim cel mai mare număr de anunţuri într-un singur loc. O treime din oferta disponi