De curând am primit o poză de la un nou „informator”. Poza nu conţine nimic şocant sau impresionant. Atât doar că mi-a stârnit curiozitatea.
După ce am spart gura târgului cu articolul despre asemănările uluitoare între biscuiţii „Tuc” şi „Briz”, descopăr un nou produs marca „Nefis”. La fel de „Briz”, la fel de „Nefis”, la fel de „Crackers” şi la fel de „Classic”… Atâta doar că are ambalaj roşu!
Să-i fi „atins” eu, cu articolul meu, într-atât de mult pe cei de la „Nefis” încât i-a mustrat conştiinţa şi i-am inspirat să creeze ceva absolut nou? Nu prea cred.
Un lucru sigur pot să zic: dacă lansau mai întâi acest produs – „roşu”, iar apoi pe cel „galben”, nu se mai „anina” nimeni de ei o mie de ani. Dar poate asta şi le-a fost „strategia”? Bad PR is good PR… Sau nu? Voi ce părere aveţi? Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
De curând am primit o poză de la un nou „informator”. Poza nu conţine nimic şocant sau impresionant. Atât doar că mi-a stârnit curiozitatea.
După ce am spart gura târgului cu articolul despre asemănările uluitoare între biscuiţii „Tuc” şi „Briz”, descopăr un nou produs marca „Nefis”. La fel de „Briz”, la fel de „Nefis”, la fel de „Crackers” şi la fel de „Classic”… Atâta doar că are ambalaj roşu!
Să-i fi „atins” eu, cu articolul meu, într-atât de mult pe cei de la „Nefis” încât i-a mustrat conştiinţa şi i-am inspirat să creeze ceva absolut nou? Nu prea cred.
Un lucru sigur pot să zic: dacă lansau mai întâi acest produs – „roşu”, iar apoi pe cel „galben”, nu se mai „anina” nimeni de ei o mie de ani. Dar poate asta şi le-a fost „strategia”? Bad PR is good PR… Sau nu? Voi ce părere aveţi? Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter