Campania gândul şi GMP Advertising "Why Don't You Come Over?", propusă drept răspuns la iniţiativa pe care guvernul britanic o ia în calcul - să pornească o campanie de descurajare a românilor şi bulgarilor de a veni să muncească şi să locuiască în Marea Britanie -, face începând de astăzi un nou pas prin care britanicii se pot apropia şi mai mult de România şi pot cunoaşte mai bine românii.
Britanicii curioşi sau tentaţi de România au acum şi un loc primitor unde să fie găzduiţi: canapelele românilor. Ofertele pot fi găsite aici, pe siteul de couch-surfing dedicat britanicilor care vor să vină în România. Şi pentru că noi am lansat invitaţia vom fi şi primii care oferim găzduire britanicilor. Aşadar, jurnaliştii de la gândul, creativii de la GMP Advertising şi Webstyler (compania care a realizat site-ul) au început deja să îşi pună locurile de pe canapele la bătaie. Vă invităm pe toţi să faceţi acelaşi lucru dacă doriţi. De data asta vrem ca românii să le prezzinte britanicilor România.
Cum funcţionează pagina Gândul de couch-surfing
Pagina de couch-surfing a campaniei “Why don’t you come over?” are două mari secţiuni. Prima este dedicată britanicilor, care pot intra aici să îşi caute o canapea confortabilă unde pot sta când vin în România: „Dear Brits, really, why don’t you come over?” (Dragi britanici, pe bune, de ce nu veniţi pe la noi?).
A doua secţiune este dedicată românilor, care îşi pot înscrie canapeaua pentru couch-surfing: „Fellow Romanians, let’s give the Brits a helping hand” (Colegi români, hai să le dăm britanicilor o mână de ajutor).
Românii care vor să îşi înscrie canapeaua în reţeaua destinată britanicilor au de făcut câţiva paşi simpli. Mai întâi, trebuie să marcheze locaţia canapelei, adăugând un marker pe harta Google la adresa cât mai exactă, obţinută cu zoom până la nivelul străzilor. Apoi, trebuie să îşi tre