Benzile desenate şi personajele animate au devenit sursă de inspiraţie în industria frumuseţii. Brandul profesional de cosmetice M.A.C apelează la caracterele din „Archie Comics“, revista americană de benzi desenate, pentru a crea o ediţie limitată de produse dedicate „arsenalului“ doamnelor.
Dacă la începutul lunii, M.A.C a realizat o campanie ce promova femeia culturistă în ipostaza unui nou model de feminitate, zilele trecute Betty şi Veronica, personajele îndrăgite din seria americană, au devenit imaginea unor produse de înfrumuseţare.
Animeurile şi inimioarele împodobesc colecţia brandului, în timp ce rujurile în nuanţe deschise şi închise amintesc de un război al contrastelor. Linia colecţiei urmeză cu atenţie conflictul surprins în lumea poveştilor, lupta celor două eroine pentru inima simpaticului Archie. Nume precum „Fata din vecini“, „Draga mea vară“ şi „Stare de asediu“ au amintit de anii copilăriei şi au surprins chintesenţa spiritului american ilustrat în paginile desenate.
Personajele benzilor desenate devin imaginea brandului profesional de comsetice. FOTO Facebook
Cea mai recentă colecţie semntă M.A.C urmează, de fapt, o listă lungă a colaborărilor brandului cu lumea animeurilor. „Wonder Woman“, „Disney Villains“, „Miss Piggy“, „Barbie“ şi „Hello Kitty“ sunt câteva dintre fructuoasele asocieri ale companiei cu personajele mult iubite ale copilăriei.