Născut la Târgu-Mureș în urmă cu aproape 31 de ani, Ciprian Negru a decis, după o experiență de cinci ani în mass media locală, să își încerce norocul în capitală. A obținut, în septembrie 2006, la capătul unui concurs la care au participat o mie de CV-uri, postul de PR Executive la Romexpo, iar din martie 2008, tot după un concurs extrem de strict, ocupă funcția de Specialist Comunicare Internă în cadrul Grupului Rompetrol.
“În ciuda faptului că studiam la distanță și în pofida evenimentelor personale prin care am trecut, am reușit să iau cea mai bună notă de licență a generației, întrecându-i inclusiv pe colegii de la zi. Acesta a fost imboldul de care aveam nevoie pentru a mă muta la București”
Reporter: Ai lucrat în urmă cu câțiva ani în presa scrisă din Târgu-Mureș. Care e povestea ajungerii tale la Rompetrol?
Ciprian Negru: Am lucrat mai mult de cinci ani la 24 ore mureșene. Apoi, la un moment dat, în 2006, presiunile editoriale, financiare – și din ce în ce mai mult și cele politice – ajunseseră la un nivel insuportabil, ceea ce m-a adus în pragul demisiei. Momentul nu a fost unul fericit, însă a coincis cu o surpriză plăcută pe care am avut-o la absolvirea facultății. În ciuda faptului că studiam la distanță și în pofida evenimentelor personale prin care am trecut, am reușit să iau cea mai bună notă de licență a generației, întrecându-i inclusiv pe colegii de la zi. Acesta a fost imboldul de care aveam nevoie pentru a mă muta la București. Decizia n-a fost ușoară însă perspectivele din presa locală sau, în general, din domeniul comunicării nu erau dintre cele mai roz.
Rep.: Ce ai făcut în capitală?
C.N.: În cele din urmă, după șase luni de căutări, am reușit să mă angajez ca Specialist Relații Publice la Centrul de Presă al Complexului Expozițional Romexpo. Exista un singur post scos la concurs și o mie de CV-uri depuse. Am trecu