Furnizorul de solutii de securitate informatica Bitdefender se va concentra in 2013 pe vanzarea de solutii antivirus catre companii din tari precum Germania si SUA, insa numarul de angajati va ramane stabil, strategia fiind sa se faca mai multe cu efectivele din prezent, a spus seful companiei, Florin Talpes, la evenimentul in care BitDefender a primit marele premiu de la organizatia austriaca de testare AV-Comparatives. Despre cum vede Florin Talpes lupta cu companiile rivale, despre cum sunt priviti antivirusii in diverse tari si despre situatia inedita din Japonia puteti citi in articol.
Mai multa eficienta, insa cu acelasi numar de oameni
Bitdefender, holding olandez cu radacini romanesti, are peste 500 de angajati in total, din care 80% sunt in Romania si 20% in cateva tari: SUA, Spania, Danemarca, Marea Britanie, Germania, Emiratele Arabe si Japonia.
Intrebat daca va creste numarul de angajati, Talpes a spus ca nu asa e gandit planul de dezvoltare "Suntem extrem de atenti la numarul de angajati si scopul nostru nu este de a creste numarul de angajati. Presiunea pe care o punem noi este sa facem mai mult cu acelasi numar de oameni. Ca si companie mergem pe ideea de a optimiza cat mai mult", spune Talpes care precizeaza ca numarul de angajati a crescut si anul trecut
Germania si SUA, piete esentiale, Japonia, o surpiza pe partea de retail clasic
Germania si tarile din jurul ei, dar si SUA sunt principalele regiuni unde vor fi concentrate activitatile pe segmentul clientilor enterprise. La partea de clienti persoane fizice, Japonia este o piata aparte pentru Bitdefender. "Piata de acolo este atipica in ce priveste retailul. In toate pietele majore retailul software cade. La japonezi vanzarile in magazinele fizice sunt extrem de puternice. In concentrarile urbane de la ei se foloseste foarte mult metroul, iar