Compania Thierry Mugler a eliminat toate reclamele şi produsele promoţionale asociate imaginii campionului paralimpic Oscar Pistorius - care a fost pus sub acuzare pentru omor cu premeditare -, din respect pentru victimele acestei tragedii.
De asemenea, alte companii pentru care Pistorius a făcut reclamă, precum Nike şi Oakley, şi-au retras produsele asociate cu imaginea acestuia, informează theguardian.co.uk.
Compania Thierry Mugler a anunţat retragerea completă şi imediată a tuturor produselor sale cu care este asociat Pistorius, inclusiv parfumul A*men Pure Shot, care a fost lansat în ediţie specială pentru a marca Jocurile Paralimpice de la Londra 2012. Astfel, au fost retrase toate produsele asociate imaginii atletului, dar şi toate referirile la acest sportiv de pe site-ul oficial Thierry Mugler.
"Din respect şi compasiune pentru familiile afectate de această tragedie, Thierry Mugler Parfums a eliminat toate campaniile ce îl includ pe Oscar Pistorius", a declarat un purtător de cuvânt al companiei.
A*Men Pure Shot era descris într-un material promoţional drept "o aromă curajoasă... ilustrată de carismaticul Oscar Pistorius, ales să fie imaginea parfumului pentru parcursul său unic şi pentru excelenţa şi reuşita pe care le simbolizează".
În Africa de Sud, parchetul l-a acuzat pe campionul paralimpic Oscar Pistorius că a ucis-o cu premeditare pe prietena sa, fotomodelul Reeva Steenkamp, în timp ce avocatul apărării a susţinut, marţi, în faţa judecătorului, că sportivul a împuşcat-o pe femeie din greşeală.
"Victima a fost împuşcată de trei ori în timp ce era în baie, iar uşa toaletei a fost distrusă din exterior. Credem că uşa era închisă cu cheia", a declarat procurorul Gerrie Nel, subliniind că acuzatul nu a prezentat anchetatorilor versiunea sa.
În locuinţa sportivului nu erau decât două persoane în momentul comite