Proiectul de educaţie muzeală, “Sighişoara suntem noi. Istorie locală pentru inimă şi suflet” se desfăşoară în cadrul Muzeului de Istorie Sighişoara în parteneriat cu elevii claselor a IV-a de la Şcola gimnazială “Octavian Goga”, Şcoala Gimnazială “Nicolae Iorga” din Sighişoara şi elevii de la Şcoala Generală Seleuş.
“După ce am fixat informaţiile dobândite în etapele anterioare ale programului nostru, am trecut la pictură şi modelaj din lut. Cu drag şi pericepere am dat viaţă monumentelor cetăţii. Apoi pe teren, am cercetat la faţa locului toate obiectivele”, a spus Ina Hentz, muzeograf. “Am avut dezbateri despre elementele sistemului defensiv al cetăţii, despre situaţii de apărare, despre reguli, monumente importante şi altele. Am descris turnurile de apărare, am recreat toate astea din imaginaţie, după cele văzute la muzeu. Am incercat apoi, prin culoare, să dăm viaţă turnurilor şi credem că am reuşit. A fost multă muncă, multă concentrare, dar la sfârşit am plecat fericiţi, abia asteptând să plecăm din nou în cercetare pe teren”, a conchis muzeograful!
Proiectul de educaţie muzeală, “Sighişoara suntem noi. Istorie locală pentru inimă şi suflet” se desfăşoară în cadrul Muzeului de Istorie Sighişoara în parteneriat cu elevii claselor a IV-a de la Şcola gimnazială “Octavian Goga”, Şcoala Gimnazială “Nicolae Iorga” din Sighişoara şi elevii de la Şcoala Generală Seleuş.
“După ce am fixat informaţiile dobândite în etapele anterioare ale programului nostru, am trecut la pictură şi modelaj din lut. Cu drag şi pericepere am dat viaţă monumentelor cetăţii. Apoi pe teren, am cercetat la faţa locului toate obiectivele”, a spus Ina Hentz, muzeograf. “Am avut dezbateri despre elementele sistemului defensiv al cetăţii, despre situaţii de apărare, despre reguli, monumente importante şi altele. Am descris turnurile de apărare, am recreat toate astea din imagin