Prima femeie din România care a pozat în celebra revistă, acum 14 ani, spune că decizia pe care a luat-o atunci a fost un fel de „La revedere" spus meseriei de model În premieră absolută, Dana Săvuică participă cu brandul său, „Etiquette by Dana Săvuică", la Constanţa, la cel mai mare târg de confecţii şi încălţăminte din ţară, TINIMTEX. Vedeta subliniază conlucrarea deosebită pe care o are cu Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură Constanţa.
Ce a stat la baza participării dumneavoastră la acest târg?
În 2007, am lansat la Bucureşti o linie de nişă, de pantofi şi genţi din piele de reptilă. Business-ul a mers, dar domeniul meu de activitate, show-biz-ul, m-a ţinut mai mult sau mai puţin ocupată, cu televiziunea, cu revistele, astfel că, la un moment dat, am pus afacerea pe stand-by. După care, acum un an şi jumătate, un site important, Stilago, care cuprinde zece ţări central şi est europene, mi-a făcut propunerea să intru cu o colecţie completă de haine, inclusiv accesorii, adică încălţăminte, curele, eşarfe, confecţii, absolut tot. În momentul de faţă, „Etiquette by Dana Săvuică" vinde pe acest site în Rusia, Ucraina, Belarus, Cehia, Polonia, Bulgaria, Ungaria, România, Slovenia şi Slovacia. A fost o surpriză pentru mine să constat că brandurile româneşti chiar au căutare. Având o astfel de expunere, să zicem internaţională, au început mesajele pe conturile mele de Facebook, de genul „N-am mai prins rochia cutare, că a fost stoc epuizat pe site, unde aş putea să o achiziţionez?", „Aş vrea să vin la magazinele tale", etc. Ups, stai puţin că eu n-am magazine, ce mă fac, ce mă fac? Şi atunci am zis să mă prezint la un târg. Şi care este cel mai mare, cel mai tare şi cel mai bine promovat? TINIMTEX! Îl cunoşteam din trecut, de când eram manechin, când veneam cu Zina Dumitrescu şi cu echipa ei de modele. Îi cunoşteam pe producători, pe o