De Dragobete, anul acesta, activitatea antreprenorială a dnei Stanciulov, împlineşte 20 ani - primii 20, spunem noi, şi pentru care îi dorim, şi de la microfonul Business ON AIR, de la RFI România, un La Mulţi Ani.
Cu o reputaţie de excepţie în peisajul industriei alimentare româneşti, construită asiduu după preluarea, în 2001, a fabricii de la Topoloveni, având produsele listate în 9 lanţuri de retail la nivel naţional, însă, mai cu seamă,furnizor al Casei Regale a României,învitata noastră aduce, printre ingredientele discuţiei noastre de astăzi, exemplul inspirational, profund şi autentic românesc, al dânsei, dar şi al echipei, echipă din care, practic, nucleul dur este reprezentat de angajate pentru care, borna 2001 a însemnat un nou credo.
Povestaşi, cum v-am obişnuit, discutăm astăzi despre povestea din spatele brandurilor româneşti cu recunoaştere internaţională (Magiunul de prune Topoloveni, de altfel şi singurul produs tradiţional românesc, inclus în sistemul calităţii europene (Indicaţie Geografică Europeană din 2011) şi gama de dulceţuri Topoloveana, 100% naturale, fără zahăr adăugat, fără aditivi,fără E-uri, fără conservanţi, constituite în mostră vie (şi teribil de gustoasă, am putea adăuga) de antreprenoriat românesc autentic,ce produce ecouri până în cancelariile Europei şi îşi fixează ţinte, mult dincolo de spaţiul nostru vital.
Înainte de a vă invita la o audiţie de excepţie, în formă şi fond, să amintim şi câteva premii internaţionale pentru produsele cu care, aceşti inepuizabili şi inimoşi antreprenori, oferă dimensiunea alimentar-homeopata în bătălia omului modern cu medicaţia, excesivă şi inutilă, de multe ori, şi anume distincţia Superior Taste Award din partea International Taste & Quality Institute Bruxelles pentru dulceţurile de cireşe negre, de cătina, de afine ecologice şi de prune întregi cu migdale dulci... @