Zeci de gorjeni au reclamat în luna februarie a acestui an, la Protecţia Consumatorilor, produsele cumpărate din magazine. ”Comisarii CJPC Gorj au efectuat un număr de 122 de acţiuni de control, constatându-se în 69% din cazuri nerespectarea prevederilor legale în domeniul protecţiei consumatorilor, fiind aplicate 84 sancţiuni contravenţionale, cuantumul amenzilor aplicate fiind de 80.250 lei. De asemenea, în perioada ianuarie-februarie 2013, la sediul CJPC Gorj au fost înregistrate un număr de 53 de reclamaţii din partea consumatorilor”, a informat Daniela Michi, comisar şef CJPC Gorj.
Cele mai reclamate produse și servicii au fost cele nealimentare, reclamaţiile având ca obiect produse ca telefoane mobile, electrocasnice, centrale termice, produse IT, precum și servicii de televiziune prin cablu, internet sau telefonie, energie electrică sau produse ori servicii financiare. Aspecte reclamate de către consumatori: defectarea produselor în cadrul termenului de garanţie sau remedierea deficiențelor apărute cu depăşirea termenului legal, facturare de servicii nesolicitate, modificări de plan tarifar, refuz nejustificat de reziliere a contractului, facturare incorectă.
Urmare a cercetării aspectelor reclamate, 58% dintre reclamaţiile înregistrate au fost soluţionate în mod favorabil pentru consumatori, dispunându-se acordarea de despăgubiri în valoare totală de 2.188 de lei.
Zeci de gorjeni au reclamat în luna februarie a acestui an, la Protecţia Consumatorilor, produsele cumpărate din magazine. ”Comisarii CJPC Gorj au efectuat un număr de 122 de acţiuni de control, constatându-se în 69% din cazuri nerespectarea prevederilor legale în domeniul protecţiei consumatorilor, fiind aplicate 84 sancţiuni contravenţionale, cuantumul amenzilor aplicate fiind de 80.250 lei. De asemenea, în perioada ianuarie-februarie 2013, la sediul CJPC Gorj au fost înregistr