PSA "Peugeot Citroen", cel mai mare producător auto din Franţa, respectiv al doilea din Europa, anticipează că, în 2015, China va deveni cea mai mare piaţă de desfacere pentru maşinile sale, depăşind ţara de origine, în condiţiile în care societatea se extinde în statul asiatic.
"Peugeot" aşteaptă ca vânzările sale din China să crească cu 22% anul acesta, la 540.000 de vehicule, conform afirmaţiilor lui Gregoire Olivier, director executiv pentru Asia. "Aşteptăm ca anul acesta să fie unul bun", a mai declarat Olivier, citat de Bloomberg, adăugând: "Suntem într-un proces de dezvoltare foartă activă".
Avansul vânzărilor în China va sprijini "Peugeot" să-şi reducă dependenţa de Europa, unde piaţa automobilelor continuă să scadă. În 2012, vânzările "Peugeot" în Europa s-au redus cu 13%, în timp ce totalul livrărilor de profil din regiune a scăzut cu 7,8%. "Peugeot" vrea ca, în 2015, să realizeze 50% din vânzările sale în afara Europei.
Anul trecut, compania franceză a înregistrat o pierdere record, de 5,01 miliarde euro, pe fondul problemelor din Europa, după un profit de 588 de milioane de euro în 2011.
Alina Vasiescu PSA "Peugeot Citroen", cel mai mare producător auto din Franţa, respectiv al doilea din Europa, anticipează că, în 2015, China va deveni cea mai mare piaţă de desfacere pentru maşinile sale, depăşind ţara de origine, în condiţiile în care societatea se extinde în statul asiatic.
"Peugeot" aşteaptă ca vânzările sale din China să crească cu 22% anul acesta, la 540.000 de vehicule, conform afirmaţiilor lui Gregoire Olivier, director executiv pentru Asia. "Aşteptăm ca anul acesta să fie unul bun", a mai declarat Olivier, citat de Bloomberg, adăugând: "Suntem într-un proces de dezvoltare foartă activă".
Avansul vânzărilor în China va sprijini "Peugeot" să-şi reducă dependenţa de Europa, unde piaţa automobilelor continuă să