Posturile de asistenți de la Spitalul Municipal de Urgență (SMU) Roman vor fi scoase la concurs după ce consilierii locali vor aproba un regulament de organizare și desfășurare a concursului în următoarea ședință de Consiliu Local.
Acest regulament va fi supus aprobării aleșilor locali în ședința de joi și este valabil pentru 21 de posturi de asistenți vacante, ce urmează a fi ocupate prin concurs.
Administrația publică locală a lua decizia de a crea un regulament de concurs după ce, în luna ianuarie, a fost organizat un concurs de conducerea Spitalului de Urgență Roman, dar organizatorii au fost acuzații de numeroase nereguli, în condițiile în care pentru cele 21de posturi s-au prezentat 99 de candidați. În urma scandalului, managerul general al Spitalului, medicul Mircea Coadă, și-a dat demisia, iar Primăria Roman a numit un manager interimar în persoana medicului Cătălina Pălăncianu.
Conform regulamentului, posturile vacante propuse pentru ocupare prin concurs vor fi anunțate cu cel puțin 15 zile înainte de data susținerii concursului, prin afișare la sediul Spitalului Roman, pe site-ul spitalului, www.spitalroman.ro, și printr-un anunț în presa locală. În vederea participării la concurs, în termen de zece zile de la data
publicării anunțului, candidații vor depune, la secretariatul comisiei de concurs, dosarul de concurs. Regulamentul va fi valabil, în forma în care va fi aprobat, și pentru organizarea altor concursuri similare.
Posturile de asistenți de la Spitalul Municipal de Urgență (SMU) Roman vor fi scoase la concurs după ce consilierii locali vor aproba un regulament de organizare și desfășurare a concursului în următoarea ședință de Consiliu Local.
Acest regulament va fi supus aprobării aleșilor locali în ședința de joi și este valabil pentru 21 de posturi de asistenți vacante, ce urmează a fi ocu