Începând cu data de 1 martie, serviciul Call Center din cadrul ApaVital va fi reorganizat. Noul program de lucru al serviciului Call Center, apelabil din orice retea la numarul de telefon 0232.969, este de luni pana vineri intre orele 07.00 si 21.00, iar sâmbata, duminica si de sarbatorile legale, intre 08.00 si 20.00. Practic, se va renunta la functionarea în tura de noapte a serviciului Call Center, lucru suplinit de Biroul Dispecerat, care va prelua eventualele avarii si disfunctionalitati aparute pe timpul noptii în reteaua de distributie a apei potabile sau în reteaua de canalizare. "Decizia are ca scop eficientizarea acestei activitati, majoritatea clientilor apelând la serviciile Call Center în special pe parcursul zilei. Odata cu noua organizare, numarul de operatori va creste pe intervalele zilnice orare cele mai solicitate, ceea ce va duce la limitarea numarului de apeluri pierdute si la fluidizarea traficului de telefonie. ApaVital roaga clientii sa dea dovada de întelegere si sa solicite sau sa transmita informatii doar în intervalele orare mentionate, pentru a fi preluate de operatorii Call Center", precizeaza Razvan Manolache, sef birou Relatii Publice ApaVital.
Începând cu data de 1 martie, serviciul Call Center din cadrul ApaVital va fi reorganizat. Noul program de lucru al serviciului Call Center, apelabil din orice retea la numarul de telefon 0232.969, este de luni pana vineri intre orele 07.00 si 21.00, iar sâmbata, duminica si de sarbatorile legale, intre 08.00 si 20.00. Practic, se va renunta la functionarea în tura de noapte a serviciului Call Center, lucru suplinit de Biroul Dispecerat, care va prelua eventualele avarii si disfunctionalitati aparute pe timpul noptii în reteaua de distributie a apei potabile sau în reteaua de canalizare. "Decizia are ca scop eficientizarea acestei activitati, majoritatea clientilor apelând la serviciile Ca