Cultura adusa in mall si in metrou, iar cartea prezentata in caravana sunt conceptele care fac din BookLand un targ inedit, atipic si cel putin neconventional.
Anul trecut, intr-o campanie inedita de promovare a cititului in mijloacele de transport in comun, reprezentantii Bookland au pus la dispozitia bucurestenilor care circula cu mijloacele de transport in comun o mini-biblioteca. Cartile legate cu lanturi, printre care si Codul bunelor maniere, au disparut a doua zi.
Initiatorii proiectului nu s-au aratat descurajati si au continuat campania in tren. Despre acest episod, dar si despre profilul cumparatorului de carte, despre piata de carte din Romania, dar si despre conceptul de targ de carte in mall am vorbit cu Sorin Lucaci, marketing coordonator BookLand, intr-un interviu pe care l-a acordat Ziare.com.
Ce este, de fapt, BookLand? Cand si unde a luat nastere acest proiect?
BookLand a luat nastere pe hartie (ca proiect) la sfarsitul anului 2010, ca o alternativa viabila la targurile de carte existente deja pe piata romaneasca si care nu satisfaceau cererea de carte de pe tot cuprinsul tarii. In 2012 s-a pozitionat drept cel mai de anvergura proiect de acest gen din Romania, atat din punctul de vedere al acoperirii geografice, cat si al duratei.
Initiativa noastra culturala a fost primita in toate colturile tarii, cu entuziasm si curiozitate, in acelasi timp. Anul trecut am fost prezenti in 39 orase - am pornit la drum pe 6 martie la Giurgiu si ne-am oprit abia pe 24 decembrie 2012 la Bucuresti.
BookLand este un concept unic in Romania: targ urban de carte, organizat in centrele comerciale din marile orase si, bineinteles, librarie online. BookLand este un targ inedit, atipic, neconventional, un targ pe care, vreau sa cred, si l-au dorit multi romani.
Este o caravana care anul aces