Grupul Marriott International si Inter IKEA Group, compania care detine retailerul de mobila Ikea, vor lansa un brand hotelier cu tarife reduse, denumit Moxy Hotels.
In urmatorii cinci ani, Ikea va investi aproximativ 500 de milioane de dolari pentru circa 50 de hoteluri in Europa, au anuntat reprezentantii Marriot, potrivit Wall Street Journal.
"Vedem o oportunitate uriasa de a ne extinde cota de piata in Europa. Noul brand va alimenta extinderea companiei in regiune, unde se asteapta sa ajunga la 80.000 de camere pana in 2015", au spus acestia.
Mobila sau designul hotelurilor nu vor fi marca Ikea. In schimb, compania de mobila va furniza tehnici de constructie cu un nivel scazut al costurilor.
Hotelurile ar urma sa aiba intre 150 si 300 de camere, cu un pret estimativ de 60 de euro/camera. Marriot este francizorul, contribuind cu baza de date a clientilor si rezervari si achizitionand sistemele. De asemenea, grupul hotelier va detine brandul.
Principalele piete pentru Moxy vor fi Germania si Marea Britanie, urmate de Italia, Austria si Olanda.
Primul hotel urmeaza sa fie deschis in Milano, in 2014.
Grupul Marriott International si Inter IKEA Group, compania care detine retailerul de mobila Ikea, vor lansa un brand hotelier cu tarife reduse, denumit Moxy Hotels.
In urmatorii cinci ani, Ikea va investi aproximativ 500 de milioane de dolari pentru circa 50 de hoteluri in Europa, au anuntat reprezentantii Marriot, potrivit Wall Street Journal.
"Vedem o oportunitate uriasa de a ne extinde cota de piata in Europa. Noul brand va alimenta extinderea companiei in regiune, unde se asteapta sa ajunga la 80.000 de camere pana in 2015", au spus acestia.
Mobila sau designul hotelurilor nu vor fi marca Ikea. In schimb, compania de mobila va furniza tehnici