Mango, brandul spaniol pret a porter, a atras in acest weekend furia internautilor, scandalizati de comercializarea unei linii de bijuterii-bratari si coliere-stampilate "sclav" pe site-ul sau.
Pentru a cere "retragerea tuturor obiectelor ca si scuze din partea casei de moda Mango", internautii au lansat o petitie prin care se arata ca sclavagismul nu este un "stil". Si ca, prin aceste "creatii", Mango aduce o ofensa memoriei victimelor sclavagismului, descendentilor acestora ca si tututor celor ce respecta demnitatea umana.
Internautii s-au napustit pe pagina de Facebook a marcii Mango, cerand explicatii pentru comentariile publicate de companie, conform 20minutes.
Unii dintre ei s-au aratat ingrijorati de aceasta "eroare", care "socheaza comunitatea de culoare neagra", altii au exclamat fara menajamente: "O linie de bijuterii stil 'sclav'? De ce nu o colectie de pijamale stil 'Auschwitz?'".
De asemenea, colectia a atras reactii acide in lant pe Twitter ce i-a consacrat un hashtag: "Sa boicotam Mango!".
Se pare ca dupa polemica suscitata pe retelele de socializare cu privire la comercializarea bijuteriilor "sclav", casa de moda Mango a reactionat luni dimineata, spunand ca este vorba de o simpla "eroare de traducere".
Mango, brandul spaniol pret a porter, a atras in acest weekend furia internautilor, scandalizati de comercializarea unei linii de bijuterii-bratari si coliere-stampilate "sclav" pe site-ul sau.
Pentru a cere "retragerea tuturor obiectelor ca si scuze din partea casei de moda Mango", internautii au lansat o petitie prin care se arata ca sclavagismul nu este un "stil". Si ca, prin aceste "creatii", Mango aduce o ofensa memoriei victimelor sclavagismului, descendentilor acestora ca si tututor celor ce respecta demnitatea umana.
Internautii s-au napustit p