Lara Croft, eroina dintr-un joc video lansat în urmă cu 17 ani, revine mai schimbată ca niciodată într-un nou episod din această franciză, la şase ani de la cea mai recentă apariţie a ei.
Specialistul în jocuri video Bertrand Amar a evocat pentru publicaţia franceză Le Figaro schimbările marcante ale Larei Croft, considerată cel mai sexy personaj din universul jocurilor video, informează lefigaro.fr.
1996: Prima eroină sexy dintr-un joc video - Atunci când jocul video "Tomb Raider" a fost prezentat la Londra, la un salon al jocurilor video, Lara Croft a reprezentat un veritabil şoc vizual. În acea epocă, jocurile video se adresau copiilor, prin jocuri precum "Mario", "Sonic" şi "Pac-Man". Producţia adultă era încă într-un stadiu embrionar. Lara Croft a devenit atunci prima eroină de jocuri video şi a ajuns în acest univers cu o siluetă şi forme foarte sexy. Creatorul ei, Toby Gard, pe atunci în vârstă de 25 de ani, ar fi efectuat o comandă greşită atunci când realiza modelul personajului. Atunci când a dorit să mărească cu 50% dimensiunea bustului acestui personaj, el a tastat în mod eronat 150%. Specialiştii din studiourile care produceau jocul au declarat imediat că noua siluetă nu trebuie în niciun caz să fie modificată, iar decizia lor a condus la acel bust uriaş al Larei Croft care a sedus publicul, în majoritate masculin.
1997: Coada împletită - În al doilea joc "Tomb Raider" Lara Croft a apărut cu o coadă împletită, care absentase în prima ediţie a jocului, din motive tehnice. Atributul era prea greu de realizat şi risca să blocheze derularea normală a jocului pe console. Astfel, formele ascuţite ale personajului au devenit mai rotunjite şi mai puţin voluminoase, eliminând aerul de "bimbo" din prima versiune a jocului. Apar şi câteva ţinute vestimentare noi, oferind eroinei posibilitatea de a purta şi altceva decât pantaloni scurţi şi un