Cel mai nou bolid al italienilor din Maranello, acolo unde se află sediul general al Ferrari, este numit LaFerrari şi a avut lansarea mondială zilele acestea la Salonul Auto de la Geneva. Bijuteria italiană a uimit Geneva prin aspect, performanţe, preţul exorbitant, dar mai ales printr-un lucru extrem de rar.
LaFerrari, sau "Ferrari-ul", este o maşină supersport, care la preţul de pornire de circa 1 milion de euro nu poate fi decât un veritabil obiect de colecţie. Tehnic înglobează tot ce are Ferrari mai bun la ora actuală, stilistic... Aici începe povestea.
LaFerrari, urmaşul lui Enzo, este primul model creat de designerii Ferrari, până acum aspectul maşinilor fiind atribuit altei companii italiene. Astfel bolidul schimbă o tradiţie care datează de mai de 60 de ani.
Dacă vă gândeaţi că aspectul exterior al bolizilor Ferrari este desenat de designerii companiei italiene, ei bine realitatea este alta. Din 1951 o altă companie italiană cu pedigree, casa de design Pininfarina, a creionat designul tuturor modelelor Ferrari. Singura excepţie a fost Ferrari Dino, designul său fiind creat de altă companie, Grupul Bertone.
UNICATUL Lamborghini Veneno, cel mai FIOROS "TAUR" văzut vreodată! Cine l-ar conduce?
Ce are mai bun LaFerrari sub capotă, dar şi la exterior
LaFerrari are un aspect demn de un constructor din Formula1. Exteriorul respiră imaginea de brand a producătorului italian, căluţul cabrat are locurile sale rezervate pe caroseria maşinii, de unde să fie uşor de remarcat chiar şi de cei care încă mai au dubii că acesta ar fi un Ferrari, iar impresia generală lăsată la prima vedere este aceea a unui bolid hi-tech şi elegant în acelaţi timp, dar şi cu o doză de agresivitate...ascunsă probabil sub capotă.
La nivel de performanţe maşina atinge 100 km/h în mai puţin de 3 secunde, 200 km/h sub 7 secunde, iar cronometrul poate contin