Retailerul german de îmbrăcăminte şi încălţăminte Takko va deschide azi, în Eliana Mall din Braşov, cel de-al 63-lea magazin al reţelei.
Compania a ajuns anul trecut la vânzări de peste 100 de milioane de lei (24 de milioane de euro) şi şi-a planificat pentru startul acestui an deschiderea a încă unui magazin, la Constanţa. Retailerul german doreşte să ajungă la 100 de magazine deschise în România în cel mai scurt timp, în funcţie de spaţiile de vânzare găsite.
În România germanii au mizat atât pe oraşele mari, în frunte cu Capitala, cât şi pe cele de 30-50.000 de locuitori, precum Făgăraş, Odorhei sau Reghin. Oraşele sunt alese în funcţie de populaţie şi de veniturile acesteia. Astfel, în Germania – cea mai importantă piaţă pentru grup – există magazine Takko şi în localităţile cu 2.000 – 3.000 de locuitori. Modelul de business al germanilor este de a se extinde în centrele comerciale nou deschise pe piaţă.
Takko se adresează clienţilor cu venituri mici şi medii, intrând în competiţie directă cu C&A şi H&M.
Retailerul german de îmbrăcăminte şi încălţăminte Takko va deschide azi, în Eliana Mall din Braşov, cel de-al 63-lea magazin al reţelei.
Compania a ajuns anul trecut la vânzări de peste 100 de milioane de lei (24 de milioane de euro) şi şi-a planificat pentru startul acestui an deschiderea a încă unui magazin, la Constanţa. Retailerul german doreşte să ajungă la 100 de magazine deschise în România în cel mai scurt timp, în funcţie de spaţiile de vânzare găsite.
În România germanii au mizat atât pe oraşele mari, în frunte cu Capitala, cât şi pe cele de 30-50.000 de locuitori, precum Făgăraş, Odorhei sau Reghin. Oraşele sunt alese în funcţie de populaţie şi de veniturile acesteia. Astfel, în Germania – cea mai importantă piaţă pentru grup – există magazine Takko şi în localităţile cu 2.000 – 3.000 de locuitori. Modelul de