de Dumitru CHISELIŢĂ
dumitruchiselita@tribuna.ro
08 martie 2013 20:43
0 vizualizari
A-A+
Reclamele vechi au farmecul lor. Chiar dacă, din punct de vedere artistic, sunt cam primitive, nu sunt, în schimb, agresive sau stupide ca cele de acum. Plus că acum sunt mai valoroase decât atunci. De ce să faci reclamă, într-un regim socialist, unde statul conduce,la o firmă socialistă, unde statul e proprietar, ca să cumperi, pe banii primiţi de tine ca angajat la stat, (sau ca altă firmă, tot de stat), un produs care nu are concurenţă pentru că nu există aşa ceva, bani din care statul ia impozit iar restul ajunge tot în buzunarele statului, via întreprinderea/firma vânzătoare? Era o superbă plimbare de bani dintr-un buzunar în altul, pe care nici un prof de Economie politică-politica economică a Partidului Comunist Român nu prea o dezvăluia. Dar reclamele sunt reuşite, chiar dacă acum ne fac să zâmbim...
Mulţumesc pe această cale lui Ernest Ferencz, şeful UDMR Sibiu, pentru cele două publicaţii „Cibinium” folosite ca inspiraţie aici. . de Dumitru CHISELIŢĂ
dumitruchiselita@tribuna.ro
08 martie 2013 20:43
0 vizualizari
A-A+
Reclamele vechi au farmecul lor. Chiar dacă, din punct de vedere artistic, sunt cam primitive, nu sunt, în schimb, agresive sau stupide ca cele de acum. Plus că acum sunt mai valoroase decât atunci. De ce să faci reclamă, într-un regim socialist, unde statul conduce,la o firmă socialistă, unde statul e proprietar, ca să cumperi, pe banii primiţi de tine ca angajat la stat, (sau ca altă firmă, tot de stat), un produs care nu are concurenţă pentru că nu există aşa ceva, bani din care statul ia impozit iar restul ajunge tot în buzunarele statului, via întreprinderea/firma vânzătoare? Era o superbă plimbare de bani dintr-un buzunar în altul, pe care nici un prof de Economie politică-pol