Şoferii care vor circula pe Centura de Sud a Bucureştiului, pe autostrada Bucureşti -Piteşti şi pe autostrada Bucureşti - Constanţa vor fi nevoiţi să plătească, în curând, un "tariful de concesiune", informează Ştirile ProTV.
Acesta reprezintă o nouă taxă anunţată de către reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) ce va fi aplicată celor care vor să circule pe cele mai aglomerate şosele din ţara noastră.
Sursă: Ştirile ProTV
"Este un pas foarte mic, dar un pas uriaş pentru România, pentru că altfel, doar din resursele bugetare, noi nu o să reuşim să dezvoltăm infrastructura şi vorbesc de autostrăzi, dacă doar stăm din bugetul de stat", a declarat premierul Victor Ponta referindu-se la "tariful de concesiune".
Cele trei autostrăzi pe care şoferii vor putea circula doar dacă plătesc taxe au, în total, 400 de kilometri. La ora actuală, se caută încă firma care va construi Centura de Sud a Bucureştiului.
Şoferii care vor circula pe Centura de Sud a Bucureştiului, pe autostrada Bucureşti -Piteşti şi pe autostrada Bucureşti - Constanţa vor fi nevoiţi să plătească, în curând, un "tariful de concesiune", informează Ştirile ProTV.
Acesta reprezintă o nouă taxă anunţată de către reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) ce va fi aplicată celor care vor să circule pe cele mai aglomerate şosele din ţara noastră.
Sursă: Ştirile ProTV
"Este un pas foarte mic, dar un pas uriaş pentru România, pentru că altfel, doar din resursele bugetare, noi nu o să reuşim să dezvoltăm infrastructura şi vorbesc de autostrăzi, dacă doar stăm din bugetul de stat", a declarat premierul Victor Ponta referindu-se la "tariful de concesiune".
Cele trei autostrăzi pe care şoferii vor putea circula doar dacă plătesc taxe au, în total, 400