Regia Autonomă de Transport Timişoara (RATT) a făcut un chestionar pentru a vedea cât de mulţumiţi sunt timişorenii de serviciile de transport public din oraşul de pe Bega. Chestionarul a fost realizat în perioada decembrie 2012 – ianuarie 2013, pe 375 de călători cu mijloacele de transport în comun din Timişoara. Călătorii au fost întrebaţi despre: curăţeniea, modernizarea şi siguranţa vehicolelor, comportamentul personalului, punctualitate, cardul de transport, informarea călătorului, controlul cu Poliţia Locală.
În urma centralizării datelor s-a constatat că 58,12% dintre cei chestionaţi sunt mulţumiţi de serviciile RATT, 29,93% dintre cei care au răspuns se declară nemulţumiţi de serviciile RATT, iar un procent de 11,95% sunt foarte mulţumiţi. În acelaşi chestionar, călătorii au avut posibilitatea să acorde note de la 1 la 10 serviciilor RATT. Cei mai mulţi dintre cei chestionaţi, 114, au acordat nota 8 serviciilor RATT, 92 au dat nota 7 şi 41, nota 9. Nimeni nu a dat 10 pentru serviciile prestate de RATT la Timişoara. Chestionarul a cuprins 12 întrebări şi o rubrică de sugestii şi opinii.
Regia Autonomă de Transport Timişoara (RATT) a făcut un chestionar pentru a vedea cât de mulţumiţi sunt timişorenii de serviciile de transport public din oraşul de pe Bega. Chestionarul a fost realizat în perioada decembrie 2012 – ianuarie 2013, pe 375 de călători cu mijloacele de transport în comun din Timişoara. Călătorii au fost întrebaţi despre: curăţeniea, modernizarea şi siguranţa vehicolelor, comportamentul personalului, punctualitate, cardul de transport, informarea călătorului, controlul cu Poliţia Locală.
În urma centralizării datelor s-a constatat că 58,12% dintre cei chestionaţi sunt mulţumiţi de serviciile RATT, 29,93% dintre cei care au răspuns se declară nemulţumiţi de serviciile RATT, iar un procent de 11,95% sunt foarte mulţumiţi. În acelaşi