► Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, prin Direcţia Regională pentru Drumuri şi Poduri Timişoara, a programat pentru perioada februarie – martie 2013 un număr de trei licitaţii care vizează reabilitarea a tot atâtea tronsoane din DN 66A.
► Pentru lucrările la cea mai mare suprafaţă de drum ce urmează a fi consolidată, situată integral pe raza administrativ-teritorială a oraşului Uricani, s-a arătat interesată să participe şi o asociere de firme de pe urma căreia, anul trecut, România s-a ales cu un aviz motivat al Comisiei Europene pentru încălcarea legislaţiei UE.
► Două firme din Deva au reuşit o performanţă incredibilă: s-au concurat la o primă licitaţie şi, în aceeaşi zi, au mers în asociere la o a doua licitaţie.
Pentru două dintre proceduri, de valoare mai mică (dacă se poate spune aşa despre licitaţii de peste 40 şi, respectiv, peste 70 de miliarde de lei vechi plus TVA), ofertele au fost deja deschise în data de 19 februarie 2013.
Astfel, la 19 februarie 2013,...
...au fost deschise ofertele pentru tronsonul DN 66A dintre km 0 + 000 şi km 3 + 847, care se referă la zona cuprinsă între podul de cale ferată de la Livezeni (practic graniţa între Aninoasa şi Petroşani) şi zona Valea Ungurului, mai exact până la podul şi intersecţia cu drumul ce duce spre schitul cu hramul Sf. Ierarh Nicolae. Pe lângă consolidarea drumului şi lucrările adiacente specifice, autoritatea contractantă a prevăzut două sensuri giratorii – la Livezeni (intersecţia spre Defileul Jiului, Petroşani şi Lupeni-Uricani) şi Iscroni (intersecţia cu drumul spre Aninoasa). Execuţia lucrărilor şi serviciile de proiectare au fost estimate la 7.412.673 lei noi plus TVA, adică un total de aproape 92 de miliarde de lei vechi, din care la capitolul „diverse şi neprevăzute” s-a estimat suma de 671.889 de lei noi plus TVA.