de Dan FRÂNCU
danfrancu@tribuna.ro
14 martie 2013 22:52
0 vizualizari
A-A+ Pentru a reglementa problema parcărilor publice din oraş, devenit tot mai aglomerat din pricina creşterii numărului de autoturisme deţinute de cetăţeni, Consiliul Local Avrig a adoptat recent o hotărâre prin care a aprobat Regulamentul de atribuire a locurilor de parcare de reşedinţă în oraşul Avrig. Iniţiativa are la bază un proiect al mai multor consilieri locali avrigeni, iar în acest sens, la finele anului trecut legislativul local a adoptat Hotărârea nr. 88/148/2012, prin care a aprobat amenajarea a 11 locuri de parcare în zona centrală a Avrigului.
Astfel, în perioada următoare avrigenii, în mod deosebit cei care locuiesc în cartierele de blocuri, vor putea deţine un loc propriu de parcare în faţa sau spatele imobilului unde locuiesc. Pentru a putea beneficia de acest privilegiu, cei interesaţi vor depune o cerere la Primăria Avrig şi vor plăti o chirie anuală de 120 lei.
Conform Regulamentului recent aprobat, fiecare apartament al unui imobil de locuit va avea atribuit câte un loc de parcare, dar în cazul în care numărul cererilor depăşeşte suprafaţa disponibilă, atribuirea locurilor se va face prin licitaţie publică. În parcările publice de reşedinţă ce vor fi organizate la Avrig vor fi atribuite locuri de parcare doar proprietarilor/deţinătorilor de autovehicule mici (cu masa maxim autorizată până la 3,5 tone). În termen de 30 de zile de la atribuirea locului de parcare, vor fi luate măsuri pentru marcarea numărului de înmatriculare al autovehiculului pe acesta, în conformitate cu modelul adoptat de Consiliul Local.
O comisie numită de primarul localităţii va inventaria spaţiile publice amenajate cu destinaţia de parcări de reşedinţă, precum şi numărul locurilor de parcare. Derularea procedurilor de atribuire a locurilor de parcare de reşedi