Antreprenorul, managerul şi investitorul Marius Ghenea redeschide cafenelele Testa Rossa, un business la care a renunţat în 2009 după un an de existenţă pe piaţă. Investeşte jumătate de milion de euro într-o cafenea din centrul istoric şi crede că va trece pragul profitabilităţii până la începutul sezonului cald.
Din peisajul bucureştean au dispărut în ultimii patru ani peste 60 de cafenele. Domeniul a fost afectat de criză şi de scăderea puterii de cumpărare a românilor, dar s-a lovit şi de probleme precum chiriile prea mari sau preţurile neadaptate noii realităţi economice. Centrul istoric a răsturnat însă situaţia în ultima perioadă - peste 150 de localuri generează anual afaceri de 150-200 de milioane de euro, cifre estimate doar să crească, scrie businessmagazin.ro.
După ce a închis în 2009, după nici un an de existenţă, cafenelele Testa Rossa, un pariu făcut aparent într-un moment nepotrivit, omul de afaceri Marius Ghenea redeschide prima cafenea sub acest brand în centrul istoric al Capitalei, cu o investiţie de jumătate de milion de euro.
Conceptul reinventat al cafenelelor Network Lounge Bar & Club by Testa Rossa Caffe, care aduc în plus un lounge bar şi club, vor atinge pragul de profitabilitate cel mai probabil începând cu debutul sezonului cald, dacă nu chiar mai devreme, după cum apreciază Marius Ghenea, potrivit businessmagazin.ro.