Statistica ne arata ca au fost 25.000 de vizitatori la cel mai bun targ de turism din ultimii 10 ani. In perioada celor 4 zile de targ, aproximativ de 3.000 de turisti au cumparat vacante de la Christian Tour Group, pe toate canalele de distributie. Cea mai vizibila divizie a grupului a fost Europa Travel –divizia de low cost– care si-a facut simtita prezenta printr-o campanie tipica unei companii de low cost, vacante la 1€. Multi au comentat “controversata” oferta, insa efectul campaniei de marketing a fost cel scontat –captarea atentiei publicului.
Vacanta si vanzarea de vacante nu tin insa de statistica. Latura emotionala a persoanei este cea care decide daca turistul cumpara o vacanta si cand cumpara o vacanta. Cu ajutorul produselor noastre si a consultantilor nostri de vanzari –relaxati si prietenosi dupa reprizele de Crazy Shake– am reusit sa atingem latura emotionala a turistilor, care au cumparat produse din tot portofoliul grupului, nu neaparat numai pe cele care au atras atentia targului.
Drept urmare, cele mai mari vanzari s-au facut prin tour operatorul Christian Tour, care a vandut vacante la 2.300 de persoane cu un pret mediu de 470€ de persoana, in principal pe destinatiile Antalya, Creta, Corfu, Thassos si Kusadasi, realizand vanzari de peste 1 milion euro. Divizia de lux, Pegas Holidays, a vandut peste 180 de pachete, in valoare de peste 200.000 €, iar Bibi Touring, divizia de turism intern, a lansat in perioada targului catalogul de litoral cu oferta unica de peste 300 de hoteluri in portofliu.
Declaratii Management:
Raymond Maiorescu, CEO, Christian Tour:
“Ofertele grupului au creat isterie la targ, standul Christian Tour fiind asaltat de turisti care au cumparat direct sau care vor cumpara in viitorul apropiat de la agentiile noastre sau prin intermediul partenerilor nostri. Aceeasi oferta Crazy Sh