Pe vremea când statele din Europa realizau cât de importante sunt autostrăzile pentru dezvoltarea unei ţări, în România se fura cu 10 mâini. Astfel, ne-am dezmeticit prea târziu şi chiar şi în al 12-lea ceas lucrurile merg cu viteza melcului.
Sume colosale de bani au intrat în buzunarele unor firme care au păcălit statul în repetate rânduri, iar ţara noastră deţine recorduri la milioane de euro cheltuiţi pentru 1 kilometru de autostradă.
Însă, am tot vorbit despre chinezii care sunt aşi în construcţia de autostrazi, şi de atât de multe ori am expus materiale cu autostrăzile-minune ale chinezilor, încât au înţeles.... vecinii noştri.
Serbia a semnat un contract de mai bine de 1 miliard de euro cu o companie din China care vine să construiască autostrăzi în ţară. În acest an vor începe lucrările la centura în regim de autostradă care va face parte din Coridorul XI, tronson din care va face parte şi ţara noastră şi va lega Timişoara de Bari, Italia.
China şi Serbia au semnat în 2009 o înţelegere care se întinde pe durata a 15 ani, privind contrucţia de autostrăzi, iar până în prezent au fost întocmite acte pentru investiţii de 1.5 miliarde de euro, scrie Bloomberg.
Pe vremea când statele din Europa realizau cât de importante sunt autostrăzile pentru dezvoltarea unei ţări, în România se fura cu 10 mâini. Astfel, ne-am dezmeticit prea târziu şi chiar şi în al 12-lea ceas lucrurile merg cu viteza melcului.
Sume colosale de bani au intrat în buzunarele unor firme care au păcălit statul în repetate rânduri, iar ţara noastră deţine recorduri la milioane de euro cheltuiţi pentru 1 kilometru de autostradă.
Însă, am tot vorbit despre chinezii care sunt aşi în construcţia de autostrazi, şi de atât de multe ori am expus materiale cu autostrăzile-minune ale chinezilor, încât