• Distribuitorul de energie electrica continua seria de abuzuri in randul clientilor • Locuitorii unui bloc turn din cartierul Alexandru cel Bun au fost lasati in intuneric de E.ON, cu toate ca plata facturilor a fost facuta in termenii legali • Batranii, femeile insarcinate si copiii din blocul debransat abuziv au fost nevoiti sa suporte chinuri groaznice timp de o saptamana • Desi a recunoscut greseala, E.ON a obligat asociatia de proprietari sa plateasca taxa de reconectare, care a fost majorata recent
Din ce in ce mai multi ieseni ajung victime ale distribuitorului de energie electrica, care detine monopolul pe piata din zona Moldovei. Aproape 100 de oameni care locuiesc intr-un bloc din Alexandru cel Bun au ramas fara energie electrica, dupa ce E.ON i-a instiintat ca nu au platit o factura din anul 2012. Cu toate ca acestia au facut dovada platii, oamenii au stat fara lumina pe casa scarii si fara lift functional, fiind nevoiti sa urce cele opt etaje ale blocului turn pe jos.
"Incredibil, dar adevarat, se intampla in Romania anului 2013! Luna trecuta am fost instiintati printr-o adresa de la E.ON ca n-am platit o factura din noiembrie 2012. Am luat legatura telefonica cu sediul central de la Targu Mures si le-am explicat ca asta a fost o eroare din partea lor, pentru ca noi platisem factura si le-am demonstrat asta trimitandu-le un fax cu dovada platii. Dar pe data de 6 martie ne-au taiat curentul si ne-au lasat in bezna 100 de oameni din bloc", povesteste Valeriu Rudolf, administratorul Asociatiei de Proprietari PT 4A Bl C3, din strada Voievozilor nr. 16.
Batranii, femeile insarcinate si copiii din blocul debransat abuziv au fost nevoiti sa suporte chinuri groaznice, umbland pe intuneric in blocul fara lumina si fara lift functional. Dupa ce au cercetat problema, locatarii au descoperit ca angajatii E.ON livrasera cei 250 de le