Război dur la Metrou pe publicitate: "Acum noi am venit la putere". Şeful Metrorex a început rezilierea contractelor. În replică, publicitarii îi fac "reclamă" directorului şi consilierului personal al acestuia.
Şeful Metrorex, Aurel Radu, desemnat director general după numai patru luni în care a fost inginer stagiar la Metrou, vrea să controleze publicitatea din subteran. Motivul: la Metrou se face reclamă oriunde, iar miza este uriaşă: câştiguri de aproximativ 1,5 miloane de euro pe an.
Publicitarii îi fac reclamă negativă
"Evenimentul zilei" a prezentat, în exclusivitate, în ediţia din 22 martie, faptul că directorul general vrea să schimbe firmele care gestionează publicitatea.
După numai două zile, pe 25 martie, acesta a anulat contractul firmei care gestiona cea mai mare parte din reclama de la metrou: Spectacular. Cele patru societăţi care gestionează publicitatea - Beta Cons, Lemon Desing, Spectacular, Sindomet - au fost chemate la discuţii.
Potrivit surselor EVZ, în timpul întâlnirilor au existat şi replici de genul: "Acum noi suntem la putere". Supăraţi, publicitarii au strâns mână de la mână şi i-au făcut "campanie" lui Aurel Radu în mai multe zone centrale ale Capitalei.
Pe banerele agăţate de stâlpi este amintit şi Cosmin Dinescu, consilier personal al şefului de la Metrou, potrivit surselor EVZ.
După apariția articolului, firma Beta Cons a ținut să precizeze că ei nu au niciun conflict cu noua conducere a Metrorex-ului. „Relația contractuală a companiei Euromedia Group SA (care a fuzionat prin absorbție cu Beta Cons SRL în ianuarie 2013) cu Metrorex se desfășoară în parametrii contractuali normali. Până la acest moment nu am fost informați de către Metrorex despre intenția de a renegocia / rezilia contractul nostru. Euromedia Group SA își onorează obligațiile contractuale către Metrorex. Compania noastra nu a produs sa